افتتاح شهرنت بانک شهر در تربت جام

شــهــردار تربت جام با اشاره به اهمیت ارائه خدمات نوین و تسهیل در انجام امور بانکی از نصب و راه اندازی کیوسک خدمات الکترونیک بانک شهر در تربت جام خبر داد.
دکتر اصغر خوشخو بااعلام این خبر افزود: باپیگیری ها و‌ جلسات متعدد شهرداری و شورای اسلامی شهر با مسولین استانی بانک شهر مبنی بر راه اندازی این بانک و شهر نت در تربت جام، کیوسک شهرنت در خیابان شهید بهشتی (چهاراه مخابرات) که مکانی پرتردد است، امکان استفاده شهروندان از خدمات الکترونیکی بانک شهر مهیا گردید.
وی ادامه داد: با راه اندازی این دستگاه، پشتیبان مناسبی برای وصول عوارض شهرداری در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهد گرفت تا دیگر نیاز به مراجعه حضوری به بانک ها نباشد تا در وقت و هزینه شهروندان نهایت صرفه جویی صورت گیرد.
مدیر عامل بانک شهر ضمن تشکر از همراهی و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر تربت جام، اقدام صورت گرفته را در راستای سرعت، دقت و افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین کاهش هزینه دانست تا از توسعه شعب فیزیکی جلوگیری شود و خدماتی نوین و مناسب در شان شهروندان تربت جامی به آنان ارائه گردد.
وی ادامه داد: با راه اندازی شهرنت بانک شهر، همشهریان می توانند کلیه خدمات بانکی از قبیل کارت به کارت، درخواست صورت حساب، درخواست آنی کارت هدیه ، افتتاح حساب، واریز و برداشت وجه و حواله های بانکی را در اکثر ساعات روز انجام دهند.
وی تاکید کرد: تربت جام سومین شهر استان خراسان رضوی است که شهر نت بانک شهر در آن راه اندازی شده و شعبه این بانک در حاشیه میدان شهدا تا یکماهه آینده افتتاح خواهد شد.
لینک خبر https://torbatjam.ir/cyUsK

درباره ی shahrdari

مطلب پیشنهادی

مروری بر اقدامات عمرانی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

الف- سال ۱۴۰۱ : ۱ – اجرای آسفالت معابر ۱۲۰ هزار متر مربع از محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *