افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ترتب جام

‌افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری تربت جام

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور حسین جمشیدی فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان  با صرف هزینه بیش از ۳۴میلیارد تومان ۹ پروژه عمرانی شهرداری در نیمه دوم سال جاری شروع شده مورد بهربرداری قرار گرفت.
شهردار تربت جام گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با صرف هزینه بیش از ۳۴میلیارد تومان ۹ پروژه عمرانی شهرداری در نیمه دوم سال جاری شروع شده مورد بهربرداری قرار گرفت.

دکتر اصغر خوشخو افزود: از مجموع اعتبارات ۳۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت با ۶۰ هزارمترمربع و ۴  میلیارد تومان ۷هزار مترمربع تایل فرش انجام گرفته است .

وی ادامه داد: پروژه های اجرایی شامل بوستان صادقیه، بوستان مشاهیر، حفر ترانشه دفن زباله ، اجرای زیرساخت دوربین امنیتی و ترافیکی با ۱۵ کیلومتر فیبر نوری می باشد .

فرماندار تربت جام با قدردانی از تلاشهای مجموعه شهرداری گفت: از ابتدای سال جاری ۶۰ هزار مترمربع با هزینه ۳۲ میلیارد تومان معابر روستایی آسفالت شده است.

حسین جمشیدی ادامه داد:چهار پروژه بزرگ شهری ساخت پارکنیک طبقاتی درمیدان ولیعصر، دروازه قرآن، اصلاح توسعه میدان نماز تا مقابل فرمانداری و شروع بکار سینما از خواسته ها و مطالبات به حق مردمی و شورای فرهنگ‌عمومی است که باافزایی و همراهی هر چه زودتر پروژه ها به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: مدیران همراهی کنند تا سرمایه گذاربخش خصوصی در توسعه شهری  بویژه در حوزه شهربازی وارد میدان شود که از عهده شهرداری بر نمی آید

جمشیدی با اشاره به  حل مشکل ترافیک شهری گفت:برای رفع مشکل ترافیک شهری بازنگری در معابر شهری صورت پذیرید و میدان شهدا نیاز به احداث زیرگذر دارد.

درباره ی shahrdari

مطلب پیشنهادی

مروری بر اقدامات عمرانی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

الف- سال ۱۴۰۱ : ۱ – اجرای آسفالت معابر ۱۲۰ هزار متر مربع از محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *