مصاحبه رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام

حقوق شورای اسلامی شهر تربت جام چقدر است ؟!

رییس شورای اسلامی شهر تربت جام برای اولین بار از مبلغ دریافتی اعضای شورای اسلامی این شهر پرده برداشت.

حامد فخر احمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا  گفت : حداکثر حق الجلسات اعضای شورای اسلامی شهر تربت جام در سال گذشته حدود ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان بود و این مبلغ در دیماه امسال یعنی ماه گذشته حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شده است که اگر حق الجلسات کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ و تجدید نظر را هم به این مبلغ اضافه کنیم این مبلغ حدود یک میلیون تومان افزایش می یابد و میتوان گفت کل دریافتی اعضای شورای اسلامی شهر تربت جام ماهیانه حداکثر ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می باشد.

وی افزود : حداکثر ساعات جلسات ماهیانه شورای اسلامی شهر تربت جام ۶۰ ساعت می باشد و مبلغ هر ساعت آن ۱۱۸ هزار تومان می باشد که ۵ درصد آن بابت مالیات کسر می گردد .

فخر احمدی در مورد علت افزایش عوارض کسب و کار گفت : در دوران کرونا و بخاطر اوضاع اقتصادی این مبلغ افزایش نیافته بود که امسال این مبلغ افزایش یافت و در  افزایش عوارض ۲ مولفه مساحت و موقعیت ملک تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد : در گذشته عوارض کسی که در خیابان المهدی یا دور میدان مرکزی  با کسی که در محلات ضعیف شهر مغازه داشت یکی بود یا کسی که هزار متر وسعت ملک تجاری اش بود با کسی که ملکش ۱۵ متر بود نیز عوارضش شبیه هم بود که این موضوع دور از عدالت بود .

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام گفت : در سال آینده افزایش عوارض کسب و کار نخواهیم داشت و تا اول اسفند نیز این عوارض از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می باشد.

خبرنگار ایلنا : عبدالرحیم ساربانی

درباره ی shahrdari

مطلب پیشنهادی

مروری بر اقدامات عمرانی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

الف- سال ۱۴۰۱ : ۱ – اجرای آسفالت معابر ۱۲۰ هزار متر مربع از محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *