طرح تعریض بلوار امام رضا تربت جام

تشریح طرح تعریض بلوار امام رضا (ع) تربت جام

توضیحات رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام در خصوص اجرای طرح تعریض بلوار امام خمینی (ره) حدفاصل میدان امام رضا(ع) تا منبع آب

با سلام و عرض تبریک دهه مبارک فجر خدمت همشهریان عزیز و فهیم تربت جام
در خصوص اجرای پروژه اصلاح آیلندها و زیبا سازی بلوار امام خمینی حدفاصل میدان نماز تا مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) مواردی را به اطلاع شهروندان عزیز می رسانیم:
۱_ مطابق طرح تفصیلی شهر که یک سند رسمی و الزامی به شمار می آید، باند کندروها و آیلندهای موجود در طرح اشکالاتی دارد و اکنون شهرداری نسبت به اجرای صحیح پروژه و طرح اقدام نموده است.
۲_ طرح جدید در شورای ترافیک شهرستان با حضور مشاورخبره و مسولین مربوطه شهرستانی به طور دقیق بررسی با رعایت تمامی ملاحظات قانونی و زیست محیطی وزیبا سازی شهری در نهایت تصویب گردیده است.
۳_ باتوجه به نظر شهروندان عزیز که از نور کم  این مسیر که گاها منجر به تصادفات شده بود و گلایه مند بودند نسبت به نورپردازی جدید پیش بینی گردیده است.
۴ _ درخصوص جابجایی درختان اعلام می دارد باتوجه به نظر کارشناسان فضای سبز هم اکنون فصل خواب درختان می باشد و بهترین زمان برای جابجایی محسوب می شود، درختان با روش استاندارد جابجایی ( روت بال ) طی صورتجلسه ای به مکان‌های دیگر شهر جابجا میگردد .
۵_ درخصوص بودجه تخصیص داده شده به پروژه طبق موارد قانونی اقدام گردیده و شهرداری جهت صرفه جویی و مدیریت هزینه بخشی از آن را خود با توان موجود و استفاده از ماشین آلات شهرداری انجام خواهد داد و بخش دیگر آن از طریق مناقصه عمومی با پیمانکار ذیصلاح قرارداد منعقد می‌کند . که نظارت لازم صورت می‌گیرد.

در نهایت از عموم شهروندان عزیز که باخبر و حوصله در اجرای پروژه همکاری نموده تشکر می نماییم و از اختلال پیش آمده ترافیکی مخصوصا برای ساکنین این محله پوزش می طلبیم.
از همه عزیزان می‌خواهیم در طول اجرای پروژه دراین مسیر با احتیاط رانندگی نمایند.

فخر احمدی
رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام

 

پروژه ساماندهی و اصلاح هندسی بلوار امام خمینی (ره)

کارفرما : شهرداری تربت جام

مشاور : شرکت معمار آراد اسپادانا

مجری : معاونت عمران و شهرسازی

اداره فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی

 

فایل پی دی اف مطالعات ساماندهی و طراحی ورودی شهر تربت جام ارایٔه+گزارش+تحلیلی+با+استانداردهای+قانونی+جهت+ساماندهی+و+طراحی+ورودی+شهر+تربت+جام_۴۵۰۴۲۷

 

 

محدوده اجرای طرح

محدوده اجرای طرح بلوار امام تربت جام

 

کروکی وضع موجود بلوار

کروکی وضع موجود بلوار امام

جانمای درب ورودی ادارات در وضع موجود

وضع موجود درب ادارات بلوار امام

 

طرح ترافیکی و معماری بلوار امام خمینی (ره)

طرح ترافیکی و معماری بلوار امام خمینی (ره)

 

 

 

لینک خبر
https://torbatjam.ir/plU5h

درباره ی shahrdari

مطلب پیشنهادی

مروری بر اقدامات عمرانی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

الف- سال ۱۴۰۱ : ۱ – اجرای آسفالت معابر ۱۲۰ هزار متر مربع از محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *