سرمایه گذاری روی دور تند

شهر تربت جام، شهری بکر با پتانسیل بالا در حوزه سرمایه گذاری می باشد که شهرداری تربت جام با استفاده از تجارب اساتید ارزنده حوزه سرمایه گذاری (آقای دکتر ندیم پدر سرمایه گذاری شهری ایران) به عنوان پیش قراول و اولین شهر در استان خراسان رضوی در این حوزه نسبت به تهیه و تدوین اطلس سرمایه گذاری اقدام نموده و در مطالعات اولیه حدود ۱۹ فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، تجاری، خدماتی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ طبقاتی، درآمدهای پایدار و غیره احصاء گردیده و با توجه به بررسی های در حال انجام مشاورین امر این تعداد در حال افزایش می باشد و نسبت به تهیه تعدادی بسته سرمایه گذاری اقدام گردیده، که از بسته های مذکور ۸ بسته سرمایه گذاری به عنوان بسته های هدف در سال ۱۴۰۲ انتخاب که با تلاش های شبانه روزی ۴ بسته از آن منتج به قرارداد گردیده است .
پروژه های سرمایه گذاری منتج به قرارداد
– در حوزه هوشمند سازی و درآمد پایدار به قرارداد ممیزی املاک، هوشمند سازی، ایجاد شهرداری الکترونیک و وصول مطالبات که به صورت B.O.T برای اولین بار در کشور منعقد گردید .
-در حوزه فرهنگی قرارداد تجهیز و بهره برداری سینما وحدت تربت جام به صورت B.O.LT. (قرارداد مذکور بعد از گذشت ۵ سال از بازسازی اولین سینمای شهر تربت جام صورت پذیرفته است) .
– در حوزه گردشگری قرارداد احداث خیابان غذا و تکمیل و تجهیز دروازه زیارت به صورت B.O.T با مبلغ بالغ بر ۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
پروژه های سرمایه گذاری در حال انعقاد قرارداد :
• در حوزه ورزشی قرارداد احداث زمین چمن مصنوعی و والیبال ساحلی
• در حوزه گردشگری و صنایع دستی قرارداد احداث و بهره برداری غرفه های صنایع دستی
• در حوزه عمرانی پروژه مجتمع تجاری پارکینگ طبقاتی و خدماتی
پروژه های سرمایه گذاری در حال فراخوان:
امید که بتوان سه طرح مهم دیگر که از نیازهای اصلی و اساسی شهر تربت جام می باشد از جمله شهربازی، مجتمع تجاری و دی کلینیک ساختمان فعلی شهرداری و همچنین تجاری و زیرگذر میدان ولیعصر را هم به سرانجام مطلوب برسانیم.

معز معصومی
اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی

لینک خبر
https://torbatjam.ir/rLrAP

درباره ی shahrdari

مطلب پیشنهادی

مروری بر اقدامات عمرانی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

الف- سال ۱۴۰۱ : ۱ – اجرای آسفالت معابر ۱۲۰ هزار متر مربع از محل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *